فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به انتشار گزارش مجلس از تخلفات فولاد مبارکه اصفهان، توئیتی با هشتگ #فساد سیستماتیک منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: شاید همه می‌دانند که کفگیر به ته دیگ خورده است. در هر حال نمک به زخم مردم نپاشید. اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید باری را از دوش مردم بردارید حداقل بار بیشتری بر بارگران آنان اضافه نکنید.
عبدی نوشت: چنین تبعیض هایی فقط ناشی از منافع قدرت و بی اعتمادی مطلق به مردم و بیگانگی حکومتگران از جامعه است.
عبدی نوشت: چنین تبعیض هایی فقط ناشی از منافع قدرت و بی اعتمادی مطلق به مردم و بیگانگی حکومتگران از جامعه است.
‏عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: قرار نیست مردم و متمکنین جور سیاست‌های فقرآفرینی را بکشند.
عباس عبدی از خطاب کردن «مخالفان و منتقدان» با واژه «فریب‌خورده» انتقاد کرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب از «مخالفان و منتقدان خود «را «فریب‌خورده» خطاب کردن، انتقاد کرد.
عبدی از آنچه «فوبیا» و «زن هراسی» برخی نمایندگان و متولیان خواند، انتقاد کرد.
عباس عبدی با انتقاد از «اصرار» بر « تکرار آمار مخدوش ایجاد اشتغال» نوشت: اعلام آمار نادرست شایسته مقامات نیست.
کسی از آنان نپرسید که چگونه و مطابق چه اختیاری استانداری تهران می‌تواند دستگاه‌های عریض و طویل وزارتخانه‌ها و نهادهای بالادستی و قوه قضاییه را این چنین تعطیل کند؟
عباس عبدی درباره تعطیل شدن ادارات تهران در روز یکشنبه نوشت: اگر برای موضوعی به این سرراستی و جمع و جوری نمی‌توان سریع و دقیق تصمیم گرفت و حتی تصمیم اول غیرمنطقی بود چگونه ممکن است که در امور اساسی‌تر و پیچیده‌تر مثل سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و خارجی تصمیمات بخردانه و دقیق و به‌موقع گرفت؟
عباس عبدی درباره تعطیل شدن ادارات تهران در روز یکشنبه نوشت: اگر برای موضوعی به این سرراستی و جمع و جوری نمی‌توان سریع و دقیق تصمیم گرفت و حتی تصمیم اول غیرمنطقی بود چگونه ممکن است که در امور اساسی‌تر و پیچیده‌تر مثل سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و خارجی تصمیمات بخردانه و دقیق و به‌موقع گرفت؟
عباس عبدی نوشت: نام تغییری در ماهیت پدیده ایجاد نمی‌کند. فقط نام‌گذار خود را فریب می‌دهد.
گمان نکنید که با سپر شدن دین، می‌توان بار مسوولیت را از دوش آقایان برداشت. این رویکرد شما موجب می‌شود که به جای عمامه‌پرانی، دین‌پرانی هم رایج شود. این چه رفتاری است که عده‌ای خود را معادل دین گرفته و هر چیزی علیه خود را علیه دین معرفی می‌کنند؟ شما به جای آنکه دین را در جایگاه واقعی آنکه چتر است قرار دهید و خودتان را سپر آن کنید، در حال دنده معکوس هستید و دین را سپر خود می‌کنید.
آنها نتوانستند اعتماد سرمربی را جذب کنند و پرسپولیس تیمی نیست که به پای بازیکن بنشیند؛ متاسفانه عبدی و پاکدل فکر می‌کنند در یک تیم معمولی بازی می‌کنند.
عباس عبدی نوشت: رویکرد شورای نگهبان، قانون اساسی را به اولویت‌های قدرت تقلیل داد. حضور مردم را از طریق رد صلاحیت‌های استصوابی و نیز بی‌اثر کردن جایگاه مجلس در ساختار قانونگذاری و نظارتی به مرور کم‌رنگ کرد.
آقای عبدی به عنوان یک اصلاح‌طلب، منتقد انقلاب هستند، چون از هزینه‌های انقلاب هراس دارند؛ هراس خشونت، بی‌ثباتی، ناامنی، آسیب به زیرساخت اقتصادی جامعه. چنین هراسی واقعی است و قابل درک و باید جدا به آن‌ها توجه کرد. اتفاقا مردم عادی هم از ریسک خشونت و اغتشاش و خشونت در هراس هستند.
عباس عبدی در توئیتی به انتقاد از کارکرد دولت پرداخت ونو شت: کشور به امید خدا رها شده.
انتصاب حجت‌الله عبدالملکی وزیر ناکام کار انتقادهای زیادی را برانگیخته است.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: در ماجرای اسرا، نماینده مجلس، عموی این دختر خانم، امام جمعه، استاندار، مسوول قضایی و... همه و همه حرف زدند، ولی هیچ‌کس پاسخگوی اظهارات خود نبود. در هر حادثه‌ای باید یک فرد یا نهاد معین بیاید جلوی دوربین و شرح ماجرا دهد و در برابر روزنامه‌نگاران و پرسش‌های آنان نیز پاسخگو باشد و این پاسخگویی تداوم داشته باشد و او یا افراد تعیین شده از جانب او در دسترس باشند تا به پرسش‌ها پاسخ دهند.
حسین دهباشی به توئیت عباس عبدی واکنش نشان داد و نوشت: از دیوار سفارتخانه که رد شدید بی طرف، اصغرزاده و میردامادی شدند سخنگوی شما. مدام مصاحبه می‌کردند که دیپلمات‌های گروگان را می‌فرستیم ویتنام تا محاکمه و اعدام شوند.
عباس عبدی نوشت: با سیاست‌های بسته رسانه‌ای خود، مرجعیت رسانه‌ای را دو دستی تقدیم شبکه‌های ماهواره‌ای کردید.
عباس عبدی در توییتی انتقادی وضعیت روبرو شدن ورزشکاران ایرانی با رقبای اسرائیلی را حقیرانه خواند.
عباس عبدی: این مجازات به دور از انصاف و عدالت است. حکم را منتشر کنید.
فعال سیاسی اصلاح طلب از معیارهای دوگانه حامیان رئیسی در ارزیابی کارنامه دولت او انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ